مجله سلامتی دلتا

مجله دلتا

مجله سلامتی دلتا

مجله دلتا

مدل بستن شال و روسری

اگر به یک مهمانی مجلل دعوت شده‌اید و از مدل‌های بستن شال و روسری قبلی خود خسته شده‌اید وقت آن است مدل جدیدی را یاد بگیرید.

بستن شال و روسری

مدل‌های مختلف بستن شال و روسری در استایل  خانم‌های ایرانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث زیبا و جذاب‌تر  شدن ظاهر می‌شود. همه خانم‌ها باید چند مدل بستن شال را بدانند تا در  موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف از آن استفاده کنند. با مجله دلتا همراه باشید.

 مدل های بستن روسری

امروزه داشتن یک روسری جذاب و شیک جزو  اکسسوری‌های یک خانم شیک پوش است که با کمی سلیقه و ذوق می‌توان آن را به  زیباترین وجه ممکن بست.

شیک پوشی صرفا خرید لباس‌ها، اکسسوری‌ها،  کفش‌ها و … جدید نیست، چرا که با کمی سلیقه می‌توانید با مجموعه لباس‌های  موجود در کمدتان، هر روز با ظاهری متفاوت و جذاب در جامعه حضور پیدا کنید.  به طور مثال می‌توانید یک عدد شال را به هزاران مدل مختلف ببندید و هر روز  استایلی متفاوت‌تر داشته باشید.

شال صورتی

مدل بستن شال زیر چادر

اکثر خانم‌ها همراه با مانتوهای محجبه  خود، روش‌های بستن شال و روسری با حجاب و پوشیده را انتخاب می‌کنند که  معروف‌ترین این مدل‌ها، مدل عربی و لبنانی است پس می‌توانید با مدل‌های  بستن‌ شال و روسری با حجاب و انتخاب مانتویی مناسب، حجاب اسلامی را نیز رعایت کنید.

شال طوسی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “انتخاب روسری و شال بر حسب رنگ پوست” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

شال طوسی را جور دیگری بپوشید! 

چگونه شال و روسری را با مانتو ست کنیم؟ 

استایل خاص بهاری؛ با این مدل مانتوها! 

تیشرت زنانه و همه آنچه باید بدانید! 

۴ ایده‌ برای استایل جین در فصل بهار 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.